Tuesday, March 29, 2011

Julyshandmade.com

終於   July's Handmade的網店完成了!!
雖說不是自己編程式做出來的網站
但我這個電腦白痴都可以做出這樣子的網店來
店中所有banner、logo、description都是自己用mouse畫出來的
一次又一次的改版   經過朋友們一次又一次善意的批評
終於可算做得似模似樣了

記住我的網站 http://www.julyshandmade.com/!!

每次跟朋友們說起這門小生意
朋友們的共同問題都是: 「有冇得賺架?」

「其實都冇得點賺, 始終唔係開餐廳,
有一個人買蛋糕, 賺返黎既錢基本上係用黎買材料做下一個蛋糕。」

第二個問題便是: 「冇得賺咁開黎做咩?」
... 好問題

其實對我來說    開July's Handmade的目的
並不是只有賺錢那麼簡單
開店最令人有成功感的地方
在於別人認同自己的眼光及能力

我可以坦白告訴你要是靠網上賣蛋糕去討生活是一件很辛苦的事
首先賺埋都唔夠我買工具買材料貴
其次開店資源有限
由格價、買材料、整蛋糕、送貨、宣傳、覆電話email全部都是一腳踢
星期一至日除了上班就是留在家中廚房和電腦前
可以說很辛苦    但是我很享受

我沒有資金    唯一的資金是青春    我想我應該浪費得起
加油!! 我的 July's Handmade 要跟著我理想中的軌道進發!!

No comments:

Post a Comment