Thursday, March 31, 2011

知多一點點 - 覆盆子 Raspberry



















大家可能會見我整既蛋糕成日都用覆盆子
都有好多朋友問過我到底咩係覆盆子
拿!! 呢個就係覆盆子啦!!

覆盆子 (Raspberry) 又可以叫紅桑子、木莓
係歐洲係一種好常見既莓子
幾乎所有森林都會有野生覆盆子既存在
而俄羅斯更加係全世界出口最多Raspberry既國家

講返Rapberry既味道先
其實好多時係蛋糕面我地都會見到呢D Raspberry係用黎做裝飾
擺一兩粒係蛋糕面   成個cake即時高貴一倍
但好多人都會覺得Raspberry食落好酸
無錯! 其實大部份香港人都接受唔到Raspberry既酸味
所以通常我地都會將佢做成果茸混入蛋糕入面
當Raspberry同mousse混和埋一齊既時候
一定要細心品嘗佢既獨特香味
以前我成日以為Raspberry同Strawberry都係差唔多味道既東東
但當我試過用Raspberry puree黎整蛋糕之後
我發覺Strawberry同佢係完全冇得比!!
用strawberry黎整蛋糕既香味係完全唔夠raspberry突出!!
但反而strawberry比較適合大大粒啪入口

同埋   其實Raspberry係中醫角度係有補腎壯陽既功效
uMM... 我自己就未印證過....  如果大家有機會試 Raspberry蛋糕....
試完之後, 記得話返比我知有冇效wor!!  哈哈!!



Visit my Online Cake Shop: www.julyshandmade.com
Find me in Facebook: http://facebook.com/julyshm

No comments:

Post a Comment